Post by vadernitemolt on Mar 14, 2022 17:09:41 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Robbery Bob 2: Double Trouble ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Robbery Bob 2: Double Trouble IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijaa rajattomasti resursseja ▞▞▞
▞▞▞ Robbery Bob 2: Double Trouble 2022 version ▞▞▞
Muuten hyvä mut vie prklsti tilaa
Rakastan peliä btw, haluan myös osan 3 ja 4 suorittan kaikki tasot seagull bay hauntingtonissa Sain myös salaiset tehtävät ilkeä kirous ja potkaise palloa rakastan sitä niin paljon
Ei lataa
Cheep peli...... Bob liian hidas
Ei tää kaikki paras oo
Beeeeeeesssttt
okei peli
Hauska peli, siinä on paljon potentiaalia olla parempi! Säätimet ovat vaikeita käyttää
Hyvä mut alkaa kokoajan alusta ja olin 5 mailmassa
Rakastan tätä peliä, mutta pukujen hinnat ovat liian korkeat, ole hyvä ja laske se alas
Ensinnäkin.. Halusin antaa tälle pelille 5 tähden animaatioiden, grafiikan, bugien, tarinan, sisällön jne. takia, mutta annoin 3 tähden, koska on vaikea saada 3 tähteä tasolla, mutta vihdoinkin... on erittäin hyvä peli.
Robbery Bob 2: Double Trouble Екшън kxp
Antaisi enemmän tähtiä, koska tämä peli on todella hauska. Koska en kuitenkaan voi ylittää tasoa 14 Seagull Bayssä, koska avaruusolio ei seuraa minua kunnolla viedäkseen koiraa ulos, saat vain yhden tähden!!! Korjaa tämä paska ja saat lisää tähtiä!!
ihan ok.
Tää peli on persiestä
Super Stylist Fashion Makeover பாத்திரமேற்று விளையாடுதல் yjzz
Robbery Bob 1 on paljon parempi, ohjaa paremmin, rahapalkkiot ovat paljon korkeammat, joten voit ostaa tavaroita, joiden avulla voit voittaa tasoja. Ei ole ostettavaa korkeampia arvosanoja, jotka auttaisivat bobia juoksemaan nopeammin, kestämään jne. Hahmot puhuvat myös hölynpölyä, juuttunut tällä hetkellä, luultavasti luovuta. Pelaan edelleen ensimmäistä ryöstöbobia samaan aikaan, joten keskityn siihen, että se on paljon parempi ja palkitsevampi.
Ei toimi trendi plussalla! Ei anna ladata..
Huono laatunen
Erittäin hyvä peli robery bob 2, mutta haluan sanoa, että päivitä robbery bob 2 3:ksi pls👍
Mitä tapahtuu ? Miksi en voi pelata tasoa 5? Voi luoja se on niin ärsyttävää! Pidin siitä todella, mutta en voi jatkaa tasolle 5
Robbery Bob 2: Double Trouble Aksi kxcd
Haluan nähdä jatko-osan, joka on paljon huonompi kuin alkuperäinen, tässä se on. ei enää tilastopäivityksiä, halvat taktiikat ovat nyt pakollisia, pulma-alueet eivät enää ole sen ajattelua, vaan vain kiirehtimistä. useimmat vaikeudet johtuvat nyt halvoista esteistä, ei ajoituksesta, ja loukkauksena tämä lähettää roskapostimainokset noin 5 kertaa useammin, kun käynnistät uudelleen
Mukava, mutta hänen äänensä on liian kovempi. Kiitos ryöstö Bob osallistumisestasi 👌👌
Huono peli
Olen antanut sille 2⭐, koska se ei lataudu. Olen yrittänyt ladata 2,3 kertaa, mutta se ei lataudu 😠😠😠 erittäin huono.
ROBBERY BOB ON KIVA PELI, MUTTA AINOA ONGELMANI ON .TASOSI SUORITTAMINEN EI TARKOITA, ETTÄ EI MENE TOISELLA TASOLLA
Paras oon ostanut sen raha packin mikä lie
Niko ylijukuri Ellen
Mahtava Ja paras Hyvä grafiikka
Rakastan tätä peliä, mutta kun olet lopettanut tämän pelin pelaamisen ja kun asennat sen uudelleen, se ei ala alusta, vaan se pysyy sellaisena. Voitko kertoa minulle, kuinka aloittaa se alusta
Robbery Bob 2: Double Trouble অ্যাকশন ilq
Gamr on hyvä, mutta pahinta on, kun napsautat vahingossa tasoa, jota et halua pelata, se ei voi palata takaisin, se vie minut koko tarinaan ja sitten sinun on palattava.
Joka vitun pelin jälkee joku vitun mainos jostai perkeleen pikku autoist
liian paljon mainoksia ja myös erittäin ärsyttävä peli erittäin kovilla tasoilla
Tämä on vaikeampi kuin Robbery Bob.
Pidän pelistä erittäin paljon, antaisin sille 5 tähteä, mutta lisäyksiä on niin paljon, että se on huonoa onneasi
Hyvä peli, mutta miksi puvut maksavat niin paljon? Tee siitä vähemmän.
Vähä vaikee tasot
Robbery Bob on siisti, mutta vihaan tasoa 15, että se on niin vaikeaa!
Hyvä koska ei ole liian helppo vaan sopivan vaikea(:
Kun avaan sovelluksen, näyttö muuttuu mustaksi ja sanoo "valitettavasti robbery bob on lakannut toimimasta". Tämä ärsytti minua kovasti, joten poistin pelin
Ihan okei
Loistava biisi pelin aloittamiseen Rakastan sitä ja pääsi tieteelliselle tasolle, mutta luovutti
Minulla oli hauskaa, ja kun tunnen itseni rosvoksi pelatessasi minun mukaani, sinulla on hauskempaa, jos pelaat sitä mielelläni... se on kaikkien aikojen suosikkipelini... Olen saanut tämän pelin valmiiksi, mutta aina kun saan asensin sen ja pelaan....
se on upea täysi taso, mutta lataan wifin kautta, se ei lataudu nopeammin
Tosi hybä tehkäää kolmonene!!!
se on kaunis ja kiinnostava peli. mutta on yksi ongelma, se on, että jotkut tasot saavat minut vihaiseksi, koska kun minun pitäisi mennä ulos, heidän täytyy nähdä minut henkivartijat (minulla ei ole muuta mahdollisuutta) ❤
Rakastan vanhaa ryöstöbobia, mutta tämä ryöstöbob2 on niin paljon haastetta ja rakastan sitä, toivottavasti olemme tehneet lisää osa3.
Ihan ok mutta ykkönen oli parempi ja vähän ärsyttää kun esim hahmon löytää ei voi päivittää