Post by vadernitemolt on Mar 14, 2022 17:18:34 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Gunship Battle Total Warfare ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Gunship Battle Total Warfare IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ obegränsad poäng hacka ▞▞▞
▞▞▞ Gunship Battle Total Warfare 2022 version ▞▞▞
Det är ett riktigt roligt spel och jag har bara spelat i över två munnar, men även om jag önskar att fler evenemang äger rum ofta för poäng och utmärkelser, återigen njuter jag till fullo och hoppas att få se mer inom en snar framtid.
Bast
Har inte lika kul i början. Spelar bara cirka 30 minuter om dagen och känner bara inte av det och uppgraderingarna lägger inte till några nya äventyr.
Ladda ner uppdateringen fortsätter nu, snälla uppdateringen låter mig inte logga in
Du behöver verkligen spendera cirka $3 och spendera allt på guld efter det, bara spela spelet som du ska och du borde göra det väldigt bra det är ett ganska coolt spel,, Allt handlar om strategi.
Ganska kul men jag tycker att det borde vara lite lättare att få guld
göra spelare i stånd att tillverka sina egna jetplan och flygplan och tankar
Bara något att göra ibland
Bättre fortfarande frusna problem Ny uppdatering när du behöver uppdatera jag någon gång måste ta bort spelet och installera om det
Lärde mig om "admirals day" och det förstörde i princip spelet för mig. Varje vecka blir du attackerad av spelare på superhög nivå och sedan tar det dagar att reparera allt så att du till och med kan spela sedan händer det igen... Lite meningslöst egentligen. Jag började verkligen älska det här spelet men tappar nu intresset snabbt. Det verkar bara vara ännu en P2W.
Gunship Battle Total Warfare Стратегически rmz
Efter många klagomål och mycket vinst för jc är planuppgraderingssystemet på något sätt "fixat". Nu hittade de ett annat sätt att lura dig. Utrustningsuppgraderingssystem!
Massor av aktiviteter och en livlig gemenskap.
Jag har spelat i drygt 2 år och såvida du inte vill spendera över 6000$ USD eller spela det här spelet 24/7 kommer du aldrig att bli (en av de starkaste) spelarna, när jag började spela för 2 år sedan belöningar för att göra saker på spelet var bra, nu måste du spendera $ för att få (bra belöningar)!!! Jag har spenderat över 6000$ på 2 år och jag är knappast lvl 30, en kille jag spelar med har spenderat nästan 20000$ för att komma till lvl 32 och det finns 100-tals spelare starkare dem så det spelar 24/7 eller spenderar $$ $$$!!!!!
Gunship Battle Total Warfare Strategi hfr
Det här spelet rånar enkelt dina pengar... tänk dig att jag köpte ritningar och när du uppgraderar jetplanen kommer du att nedgraderas! Det är så orättvist.!! Du spenderar pengar för att gå framåt, inte för att gå vidare!
Gunship Battle Total Warfare حکمت عملی gscj
Gunship Battle Total Warfare Стратегически rmz
Varje uppdatering är för svår för mig att logga in
Om du vill uppgradera dina jets.. Du måste ha rätt material och det är inte gratis, och när du köper en förrådslåda.. Det beror på möjligheterna att få det du behöver.. När du får det.. Det behövs fortfarande. att ta sig igenom möjligheter vid en lyckad chans.. Ja.. Det här spelet handlar om tursaspekter.. Det är ett bra spel men tänk efter innan du börjar installera det..
P2w f2p du kommer att bli attackerad, ha kul chill ganska bra spel.
Bra spel bra mekanik. Jag kan föreställa mig att folk blir överväldigade med så mycket att göra men det är värt det. De 3 stjärnorna istället för 5 är problemet med eftersläpning och det kraschade också några gånger. Och ni borde behålla alla servrar men dela upp dem i regipns så att folk i allmänhet kan prata utan att översätta. Jag tycker det är bra att bara tänka på spelarna som en annan MOD
Roligt spel, men betala för att vinna gör det obalanserat. Du kan enkelt få allt i det här spelet förutom legendariska ritningar för flygplan och bärare. Suuuuppppeeeerrrr långsamma framsteg som en gratisspelare för att få legendarer vilket gör EN STOR skillnad i PVP. Utvecklare bör överväga mer legendariska belöningar för F2P-spelare.
Det är ett bra spel, men den 24 timmar långa nedkylningsperioden för att byta allianser eller teleportera baser är inte bra och låt oss dra ner spelet mycket och behöver revideras och jag gillar inte hur du inte kan stoppa dina hangarfartyg från en reträtt eller plats om du ändrar dig så på grund av detta ger jag den 3 stjärnor
Jag älskar det här spelet som jag fortfarande spelar men på något sätt rensades mina data när jag försöker logga in igen. Snälla hjälp mig, jag vill inte börja om från början. Jag var på hög nivå och min allians också. Snälla hjälp mig.
Jag har precis fått en ny uppdatering för den nya versionen och nu låter den mig inte börja spela allt
Nu för tiden är spelet mer än lönsamt för att vinna, även om jag köper D&A-instruktioner har jag aldrig uppgraderat något plan utöver nivå 16 och jag har bara 1 nivå 16-plan. Så inga mer utgifter för spel och inte nöjd med det. Om det var möjligt att ge det en nollstjärna skulle jag göra det men jag kan inte.
Tack för din oro över mina problem. Jag tror att det verkligen är en bugg. Och som jag lovade kommer jag att ge 5 stjärnor för detta som ett tack för det snabba svaret och underhållet. Hjärtligt tack. Och ja... Jag lyckades få tillbaka mitt konto efter borttagning och installerade sedan om det.
En jättebra app! guldet är ganska lätt att tjäna. Jag har spelat i tre dagar och jag har gjort stora framsteg och det finns inte mycket annonser än jag förväntat mig och jag får alltid belöningar som innehåller mycket byte.
spelet verkar ha potential, men gjorde tyvärr inget annat än att frysa och krascha för mig. Jag har försökt 3 gånger för att slutföra den första attacken och den fryser innan striden. Jag kan installera om efter att buggar har lösts. i det nuvarande tillståndet är det ospelbart. 2 stjärnor - ospelbart läge 1 stjärna, spelpotential +1 stjärna
Gå vidare till ett annat spel. Det här var ett roligt spel till en början och kan bli ett fantastiskt spel igen, men det är designat för att få dig att spendera och slösa dina pengar på att behöva köpa ädelstenar för att köpa olika saker så att dina jetplan kan uppgradera eller inte, köpa för fartyg att uppgradera, kan inte få ritningar för att bygga en Nimitz-bärare utan att köpa dem och evenemang som är designade för de mest kraftfulla som många har spenderat mycket pengar som andra inte har. BÄSTA JOKE CITY Jag har kontaktat dig bara för att bli ignorerad.
Ny uppdatering - Uppdateringen var tänkt att täppa till f2p-gapet med det nya utrustningssystemet, men nu kan storpengare ha obscena buffs liknande de nära slutet av krig 2-forskning, vilket är fullständigt löjligt. De lyssnar inte alls på samhället.
Bra spel men det behöver lite mer förbättring ....några buggar bör fixas och tillåta spelarna att distribuera mer än ett hangarfartyg. ...som det händer i verkligheten....och lägg till några nya funktioner och några fler föremål som helikopterbärare, luftförsvarssystem och mer så att spelaren kan känna sig som en verklighet. ...och jag kommer också att känna för att ge det 5 stjärnor. sist dess fantastiska spel, men lägg till några saker som jag har nämnt tidigare. lägg till och se sedan att det här spelet kommer 👑
Jag älskar det här spelet, särskilt det faktum att det inte är pay-to-win som alla andra spel som detta, spelet är smidigt och det finns alltid saker att göra
Spelet är bra. Jag uppdaterade nyligen spelet men när jag försöker starta spelet sa meddelandet uppdatera ditt spel. Vad händer?
Jag kan inte komma åt spelet nu när uppdateringen installerades. Jag trycker på uppdateringsknappen och den skickar mig till Google play där jag trycker på play för att skickas tillbaka till uppdateringsknappen som skickar mig tillbaka hit...
Grymt beroende framkallande och sjukt svårt att låta bli att lägga pengar på det för att leva snabbare! men det är värt de då spelet är så jävla grymt😘
Tidigare var det kul för lite över ett år sedan, men nu är det bara att betala för att spela. Inte ens betala för att vinna. Det kom till den punkt där om du vill spela och ha kul måste du betala. Och när jag säger betala menar jag betala en ton pengar. Tusentals dollar... Plus att servrarna är dåliga och det finns många fel och glitches på gång.
Fantastiskt spel bra grafik. Kan du snälla lägga till helikoptrar som Apache.
För många fel i spelet dominerat av myntare, som blir otrevligt för varje minut
Synd att den inte finns på svenska... Annars helt ok
Älskar det här spelet, men har förvandlats till en hemsk upplevelse med matchmaking för evenemang som världskriget. Min server är ungefär 150 dagar gammal och vi placeras med sammanslagna servrar som är 450 dagar gamla. Jag kommer att sluta med det här spelet snart. Kundtjänst är obefintlig.
Det är valfritt, pengar för makt och styrka för obalans
Jag har spelat det här spelet sedan 2 år började som ett mycket bra spel, men sakta började utvecklarna bli mer giriga, skälen till detta betyg är att 1. Det finns inga anständiga sätt att få starka jets utan att spendera massor av pengar de släpper nya jets på nästan daglig basis som senare blir lön för att få 2,70% av utrustningsalternativen är bara låsta för betalande spelare glömmer att ha legendarisk/unik utrustning om gratis spelare 3. Det här spelet är inte alls realistiskt i slutändan bara pengar spelar roll.
Uppdatering tillgänglig, men ingen uppdatering, kan inte spela! Jag har också kommit till en punkt där jag inte kommer så mycket längre om jag inte börjar spendera pengar!
モンスターの伝説 (Monster Legends) 頭脳系 lsp
Realistisk bild och vacker grafik
Det här spelet är väldigt dyrt och chansen är stor att du inte får det du köper. Det är en enorm ripoff. Vänd dig om och gå iväg. DU BLIVER VARNAD!! Uppdatering: De gjorde en uppdatering och nu har jag tappat bort mitt konto. Inget sätt att logga in på mitt spel även om jag länkade det till min e-post. Vad är poängen med att länka den till min e-post?
Detta är faktiskt ett ganska roligt och avslappnat spel som är roligt att spela. Många riktigt coola strider och konkurrenskraftiga. Jag skulle rekommendera detta spel.
Spelet är bra men det finns inget alternativ att lägga våra afvs i CSG Reserves. Och en annan sak är när vi bygger fartyg måste vi uppgradera våra fartyg med fartygsuppgraderingspoäng. Det står inför många förluster av våra resurser. Prislappen för alla paket som finns i butik är väldigt mycket kostsamma. Det är ett spel och du kan inte plundra oss.
GUNSHIP BATTLE:Тотальная война Стратегии rist