(Android/iOS) Heroes of Destiny: Fantasy RPG, raids every week sleutels hacken
Mar 14, 2022 17:24:35 GMT -5
Post by vadernitemolt on Mar 14, 2022 17:24:35 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Heroes of Destiny: Fantasy RPG, raids every week ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Heroes of Destiny: Fantasy RPG, raids every week IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ sleutels hacken ▞▞▞
▞▞▞ Heroes of Destiny: Fantasy RPG, raids every week 2022 version ▞▞▞
Ik krijg niet eens toegang tot mijn laatste save!!! Het cloudsysteem werkt niet zoals het zou moeten. Ik heb dit spel urenlang gespeeld, maar nu zit het vol met bugs schaamte :/
Vroeger was het geweldig, nu gaat het niet eens open....
Ik kan deze game niet spelen vanwege de dynamische inhoud die we gaan vinden
De laadtijden zijn echter verschrikkelijk (het opstarten van het spel is waanzinnig traag).
Echt, hoe zit het met de freemium-spellen, direct nadat je het spel hebt opgehaald, moet je geld in het spel investeren, want het wordt bijna onmogelijk, omdat monsters een hoop dajmage doen en er is geen fatsoenlijke uitrusting zonder geld, echt, download als je zijn bereid zwaar te betalen, bovendien, ik kan nu zelfs niet spelen, omdat ik hier probeer het spel te openen
Opent en toont een video gedurende 5-6 seconden en brengt me terug naar mijn startscherm. Gelieve te antwoorden en te helpen
Lang niet zo goed als ik had gehoopt. Ik geef het nog een dag of twee en kijk of het op de een of andere manier op mij groeit, maar ik betwijfel het. Ik ben van gedachten veranderd. Ik verwijder deze P.O.S. geld pit waardeloos spel.
E r g leuk
Helaas wel een beetje pay-to-win, maar verder een geweldig spel
Fantastisch gamen
Toen ik het spel begon, was het geweldig. Ik ging de boog upgraden, maar ik heb geen credits, geef me alsjeblieft wat en ik verander die 3 sterren in een 5!!!!!!!!!
Het kost tijd om te laden vanaf het begin en zelfs tijdens het spel zelf. Het is erg frustrerend om te wachten tot het spel is geladen. Alleen al het bekijken van je held in het menu kost je een minuut of zo. Ik heb een goede telefoon, maar ik heb nog steeds meer tijd om te wachten dan om te spelen. .
Mooi zo
leuk
Werkt niet op mijn s8
Erg leuk, enkel ietwat lange laadtijden
De game wil dat je betaalt om te spelen en uit te blinken. Kost te veel, het is een gratis spel met advertenties. dus maak het waar we geweldig kunnen zijn zonder te betalen onze verwijder de advertenties
Zoals gezegd in de titel: -1 ster voor constante druk om dingen te kopen met echte $$$ -1 ster voor het niet openen van een van de twee keer -1 ster voor het nemen van 424 MB (na het uitpakken van bestanden) in plaats van de veronderstelde 205 te zijn MB (zoals aangekondigd op deze pagina in de PlayStore) Het is nogal flauw, want de graphics zijn indrukwekkend, de gameplay is cool en het verhaal lijkt OK ....................... .
Mooie graphics en coole dingen. Ik heb zin om op een desktop te spelen, ga zo door...van Filipijnen is het leuker HOD LEADS.......
Best leuk, maar gebombardeerd met advertenties.
Je moet bij dit spel niet eens geld te maken om verder te komen. Ziet er leuk uit en is erg
Het heeft een soepele en coole gameplay met op vaardigheden en strategie gebaseerde gevechtsmechanica en veelzijdige personages. Ik geef echter veel geld uit om alle koopbare personages te krijgen en ze op dezelfde manier te nivelleren. Na een tijdje realiseer je je dat het voltooien van missies lang niet genoeg is om verder te komen. Goudinkomsten zijn te weinig tegen de prijs voor het nivelleren van je personages en de buit die je vindt is vaak verouderd. Er zijn ook beloften van evenementen, maar ik moet de eerste daarvan nog zien
Ik vind het geweldig ... het enige waar ik verdrietig over was, was dat het niet op online rpg staat, anders vind ik het geweldig
Super
Wil je verder komen
Samsung Galaxy Tab 2.0 7" WiFi, zit vast en kan niet verder nadat je op een van de pakketten moet klikken tijdens de wapenupgrade-tutorial.
Flippy Knife Märulimängud sbm
Heroes of Destiny: Fantasy RPG, raids every week Екшън lgpt
Mooi
Grinden kost wat tijd en tikken werkt niet altijd en laden voor alles, maar zeker een goede tijdmoordenaar.
slechts 2 dingen slecht ... 1. de toevoegingen zorgen ervoor dat het spel crasht of mijn telefoon bevriest, dus ik speel liever offline, want dan is er geen probleem ... galaxy3s ... 2. trainingstijd op lvlup waaay te lang!!! hoe zit het tegenwoordig met gamedevelopers en cooldowns (wachttijden) ... willen ze niet dat we de games spelen of het niet afmaken? in dit tempo 1 uur spelen 3 uur wachten ... ik wacht 2 dagen 2 spelen 2 uur ... dat zal ervoor zorgen dat ik het spel verwijder ... helaas omdat ik het spel veel leuk vind
Niet leuk spel want glu credit is niet makkie om te verdienen is ook niet makkelijk om goede kleiding verzamelen
Er zijn geen evenementen. Er werken geen mensen aan dit spel. NIET INSTALLEREN
Best cool dat ik moeite heb om mijn glu-tegoeden te krijgen, hoewel ik doe wat het zegt en nog steeds mijn tegoeden niet ontvang
Ik kwam op het punt om mijn wapen te upgraden in de tutorial, maar ik heb geen glu-credits, dus ik zit vast, help alsjeblieft
Personages maximaal op niveau 31. Gebruik glu om vaardigheden te verdubbelen! Betaald (doh!) voor 1325 glu-munten, maar kreeg er slechts 1000. Nooit een antwoord gekregen, of 325 glu-munten ontvangen die verschuldigd waren van ondersteuning. Wegslijpen... geduldig. Zou een hogere score geven, maar gewoon te gefrustreerd door het spel.
Afgezien van de goedkope graphics en korte levels, is deze game echt het constante laden. Natuurlijk werden laadtijden getolereerd in de dagen van de eerste Resident Evil, maar vandaag is het een schande. Het is niet nodig om elke keer dat ik op iets klik te laden en om het nog erger te maken, is deze titel een installatie van 560 MB. Oh, laten we de belachelijk dure in-app aankopen die je moet kopen om door te gaan niet vergeten. Ter vergelijking: Mage and Minons is een veel beter spel.
Ik heb dit spel gedownload en het opent niet. Er staat dat dynamische inhoud niet gevonden. Wat moet ik nu doen?
Hoe kan ik mijn vorige opgeslagen gegevens herstellen. Iemand heeft mijn spel verwijderd en als ik het nu opnieuw installeer, was ik weer lvl 1 party. Kan iemand me helpen met dit probleem?
Het is een ok spel! Houdt me voorlopig aan het spelen. Ik hoop dat daar niets aan verandert, zoals de meeste games van hetzelfde kaliber.
Slecht spel, en het enige wat ze proberen te doen is je geld laten uitgeven. BLIJF WEG!!!!!Het gaat niet open, repareer de bugs voordat ik 5 sterren geef
ik zit vast wanneer het systeem me leert de genezer te gebruiken om de krijger te genezen en wanneer de hp vol is, kwam de volgende stap niet opdagen
Het is ok.Rad graphics, leuk en makkelijk om te spelen
레프트 투 서바이브: PvP 좀비 슈터 액션 jsu
Geweldigheid
Aanmeldingsprobleem duurt lang. Verwijder waarom het zo lang duurt voordat je games inlogt?
Dit is het slechtste spel dat ik ooit heb gespeeld... en ik heb een hoelahoep gerold met een stok....